Pola facelii w Karłowicach

Wtorek, 16 czerwca 2020 · dodano: 16.06.2020 | Komentarze 5

O rowerze myślałam już z samego rana, więc zaraz po zakończeniu home office pognałam w siną dal. Pomysł na wycieczkę podsunął mi Grzesiek, który dzisiaj mi nie mógł towarzyszyć, ale trafił w 10-tkę. Pojechałam zobaczyć olbrzymie pole w miejscowości Karłowice, na którym rośnie facelia. Widok na żywo robił wrażenie, bo pole jest naprawdę spore. A tak poza tym to odwiedziłam m.in. Biskupice-Kowalskie-Wierzonkę-Kobylnicę-Uzarzewo.

Na polach w miejscowości Kowalskie daniele robiły wyżerkę (© anka88)

Pokazały się również żurawie (© anka88)

Wspomniane pole facelii w Karłowicach (© anka88)

Mieszkańcy tych bloków na pewno mają ładny zapach facelii w domu (© anka88)

Nad głową przeleciała mi paralotnia - chciałabym tak sobie polatać (© anka88)

| 04:08 czwartek, 18 czerwca 2020 | linkuj Wycieczka w pięknych okolicznościach przyrody :)
| 14:21 środa, 17 czerwca 2020 | linkuj U Was tam to JURASIC PARK hehehehe
| 20:39 wtorek, 16 czerwca 2020 | linkuj Pole znam :) Świetne foty. Tych danieli szczególnie zazdroszczę :)
Marecki
| 20:07 wtorek, 16 czerwca 2020 | linkuj Ładny zwierzyniec. Dywan z facelii imponujący..