Okołowierzonkowskie atrakcje

Niedziela, 21 czerwca 2020 · dodano: 21.06.2020 | Komentarze 3

Pogodynki na dziś zapowiadały ponownie deszcz i burze, jednak podczas naszej wycieczki nie było wogóle mowy o opadach. Nawet w pewnym momencie pojawiło się słońce. Grzesiek zaproponował wycieczkę w okolice Wierzonki, zahaczając przy okazji o pole facelii błękitnej w Karłowicach. Przy okazji zainteresowaliśmy się alpakami, które wylegiwały się na podwórku. Jakie to zabawne zwierzęta :). Po dojeździe do Wierzonki zaproponowaliśmy p. Krzysztofowi wspólne kręcenie i w ten oto sposób zostaliśmy odprowadzeni w okolice Złotniczek, skąd każdy pojechał w swoją stronę. Miło spędzona niedziela.

Zalew Kowalski (© anka88)

Facelia błękitna w Karłowicach (© anka88)

Malutka alpaka (© anka88)

I pozostałe stado alpak (© anka88)

W lasach mokro (© anka88)

| 20:22 poniedziałek, 22 czerwca 2020 | linkuj Ja chyba wiem, gdzie te alpaki można spotkać, ale od czasów utwardzenia drogi w Dębogórze mi tam nie po drodze jakoś. Muszę nadrobić. Za to facelię znam osobiście :)

Fajny dystans! :)
tanova
| 21:52 niedziela, 21 czerwca 2020 | linkuj Fajnie, że mieliście jednak trochę lepszą pogodę na rower, niż u nas. Udało się zaliczyć sympatyczną 50-tkę. Facelia przepięknie kwitnie.
Marecki
| 16:42 niedziela, 21 czerwca 2020 | linkuj Jak widzę alpaki to od razu mi się humor poprawia, pocieszne stworzenia..Pogodowo, fatalny weekend..