Sukces Denisa

Czwartek, 25 czerwca 2020 · dodano: 26.06.2020 | Komentarze 5

Brawa dla mojego kompana wycieczki, Denisa, który pokonał ze mną 12 km - to wynik lepszy od poprzedniego o całe 4 km. Denis stał się posiadaczem roweru o kołach 24 cali, który sprezentowali mu dziadkowie. Nieźle wczoraj zasuwał na tym rowerze. Nawet wycieczkę chciał kontynuować dalej, jednak późna pora nam na to już nie pozwoliła. Dzisiaj Grzesiek zamienił mu jeszcze hamulce i zamontował licznik rowerowy, więc młody będzie mógł śmigać dystanse.

Denis i jego nowy rower (© anka88)

Po drodze zrobiliśmy sobie przerwę na truskawki na polu w Sarbinowie (© anka88)

Truskawki aż wołały "zjedz mnie" :) (© anka88)

lavinka
| 14:00 niedziela, 5 lipca 2020 | linkuj No, licznik to podstawa. Moja córa też na 24 calach, trochę mało jeździ, bo największą miłością pała do hulajnogi, ale może uda się ją w tym roku bardziej rozkręcić. Jednak nadal najwięcej ją po prostu wozimy (przyczepka i okazjonalnie fotelik dla starszych dzieci). W ogóle wpadaj do grupy Rodzice na rowerach na fejsie. Rozkręcam ją jak "turystykę", czyli przede wszystkim wycieczki a nie sprzęt i sprzedaż. :)
Marecki
| 20:08 czwartek, 2 lipca 2020 | linkuj Brawa dla młodego adepta kolarstwa :)
| 09:45 niedziela, 28 czerwca 2020 | linkuj BRAWO dla Malucha i za tą piękną Truskawkę. SMAK narobiony a we FR takich nie znajdę :( POZDRAWIAM SERDECZNIE
micor
| 03:17 niedziela, 28 czerwca 2020 | linkuj Brawo, rośnie następne rowerowe pokolenie :)
| 21:08 piątek, 26 czerwca 2020 | linkuj Faktycznie, z Denisa będą ludzie. Rowerowi! :)

Ostatnio zjadłem tyle truskawek, że... wciąż mam ochotę na kolejne :)