• Sprzęt BMC Bike MaChine

1 listopad inny niż zwykle

Niedziela, 1 listopada 2020 · dodano: 02.11.2020 | Komentarze 4

Jak w tytule - w dniu 1 listopada zawsze byłam na cmentarzu blisko swojej rodziny. W tym roku było inaczej, niestety wirus teraz nami rządzi i jesteśmy bezradni. Mimo to czas wolny wykorzystaliśmy wspólnie z Grześkiem i p. Krzysztofem na rowerach. Wybraliśmy się w okolice Kiszkowa. Więcej u Grześka

Grzesiek z tatą zaopatrywał się na jabłka (© anka88)

Zamglone Kiszkowo (© anka88)

Zamglone Kiszkowo 2 (© anka88)

Grzesiek na Trakcie Bednarskim (© anka88)

Nefre
| 15:29 środa, 4 listopada 2020 | linkuj Noo tak, wszyscy ten dzień spędzili w inny sposób niż fizycznie na cemntarzu....smutne, ale cóż. Nam udało się odwiedzić bliskich dzień wczesniej....
| 21:19 poniedziałek, 2 listopada 2020 | linkuj Faktycznie, tak jak pisze Jarek - może taki dziwny dzień jest potrzebny, żeby odwiedzać przez cały rok?

Klimatyczne foty! :)
| 15:46 poniedziałek, 2 listopada 2020 | linkuj Klimatyczne fotki z mgłą :)
| 15:27 poniedziałek, 2 listopada 2020 | linkuj Fajnie że macie jabłka jeszcze, to jak u mnie.
Ostatnia fota Ogień
Co do 1go , nie utożsamiajmy go z jedynym dniem w roku na który idzie sie zapalić znicz. Mamy caly rok by odwiedzić bliskich :) Chyba ze ktoś ma bliskich na końcu Polski i to jedyny dzień w roku na podróż