• Sprzęt BMC Bike MaChine

Po gminie Kostrzyn

Niedziela, 20 grudnia 2020 · dodano: 21.12.2020 | Komentarze 4

Wreszcie dobiłam do 4 tys. kilometrów przejechanych na rowerze w tym roku :). To zawsze coś. Wybraliśmy się na przejażdżkę po gminie Kostrzyn, którą zawsze będą miło wspominać, bo to pierwsza moja gmina, w której mieszkałam od dzieciństwa. Odwiedziliśmy m.in. Siedlec, Gułtowy, Czerlejno i Kostrzyn. Jechało się całkiem przyjemnie, nie było wiatru, a co najważniejsze nie zmarzliśmy za bardzo. Jak na temperaturę w granicy 2-3 stopni to naprawdę sukces, ponieważ zawsze miałam problem z palcami u stóp i rąk (jednak ochraniacze na buty coś dają).

Droga Pobiedziska - Kociałkowa Górka (© anka88)

Grzesiek ciśnie pod górkę (© anka88)

Pałac w Siedlcu (© anka88)

Pałac w Gułtowach (© anka88)

Pałac w Czerlejnie (© anka88)

Skromny Rynek w Kostrzynie (© anka88)

Wpis mojego męża tutaj :).

| 22:11 poniedziałek, 21 grudnia 2020 | linkuj Gratulacje :)

Lubię Kostrzyn. Brama Cechowa rządzi oraz całkiem smaczne lody za nią :)

Wygląda po aurze jakbyście zmarzli, a tu proszę ;)
tanova
| 20:12 poniedziałek, 21 grudnia 2020 | linkuj Gratulacje - 4k osiągnięte na całkiem przyzwoitym dziennym dystansie jak na grudzień, pomimo chłodu.
| 17:59 poniedziałek, 21 grudnia 2020 | linkuj Ania , dają dają , używam Neoprenowych takich grubych i jest GIT do max -10
Ja chyba do 4k nie dobije to aż 500km a pogody nie ma by się nawet chciało wyjść.
Ale na siłę nie będę kręcił :P
Marecki
| 14:33 poniedziałek, 21 grudnia 2020 | linkuj Gratki za 4k, też mi wczoraj wskoczyły..Klimatyczne fotki i ładne pałace na trasie..