Dookoła Jeziora Charzykowskiego w trójkę

Piątek, 17 czerwca 2022 · dodano: 19.06.2022 | Komentarze 3

Wreszcie nadszedł czas na nasz wspólny wyjazd we trójkę do Borów Tucholskich. Naszą bazą noclegową była wieś Charzykowy, niedaleko Chojnic. Bardzo ładna miejscowość, która posiadała praktycznie takie same atrakcje jak nad morzem. Czaruś był wniebowzięty, aż śpiewał z radości :).
W piątek wybraliśmy się z przyczepką na wycieczkę dookoła Jeziora Charzykowskiego. Tamtejsze ścieżki rowerowe robią wrażenie, są bardzo dobrze oznakowane i utwardzone, na jazdę z przyczepką idealne. Trafił się jeden odcinek leśny, który dał nam troszkę w kość, ale na szczęście synek dał radę, a my już jesteśmy przyzwyczajeni do atrakcji na drodze :).

Gorąco polecamy odwiedzenie tamtych stron, bo naprawdę warto! Link do wpisu Grześka tutaj.

Pozdrowienia z Charzykowych (© anka88)

Ścieżka rowerowa wzdłuż drogi (© anka88)

Jeden z widoków na Jezioro Charzykowskie (© anka88)

Byłam zadowolona, zwłaszcza z poczynań synka i wytrwałości męża (© anka88)

Bory Tucholskie są piękne (© anka88)

Tata dzielnie dawał radę podczas podjazdów (© anka88)

tanova
| 19:37 czwartek, 23 czerwca 2022 | linkuj Super, że tak dobrze udał się Wam pierwszy wspólny wyjazd rowerowy. Piękny uśmiech to potwierdza.
| 21:36 poniedziałek, 20 czerwca 2022 | linkuj Oj tak, brawa dla Was :) Super.

Tylko jak patrzę na tę śmieszkę wzdłuż drogi to się boję zapytać, czy widnieje na niej mój ukochany zakaz jazdy rowerem :)
Marecki
| 21:02 poniedziałek, 20 czerwca 2022 | linkuj Sympatycznie jak zwykle. Musze zrobić przegląd jezior w okolicy i za parę dni rozpocząc pływanko..