• Sprzęt Kross Lea F4

Piękna Dolina Cybiny

Sobota, 4 czerwca 2016 · dodano: 04.06.2016 | Komentarze 3

Moja dzisiejsza podróż obfitowała w mega fajny widok w Dolinie Cybiny. Nie pierwszy raz odwiedziłam tą miejscówkę, jednak za każdym razem nie mogę się na nią napatrzeć.Drewniana altanka, mini stawek, pełno zielonych traw. Ach, lubię to! :)

Jagodno (© anka88)

Chciałabym mieć swoją oazę spokoju... (© anka88)

Troszkę dalej, na pograniczu miejscowości Tarnowo i Glinka Szlachecka znajduje się kolejny fajny staw, jednak niestety obwarowany jest zakazem wstępu. No cóż... pomimo zakazu ja tam wjechałam, żeby zrobić pamiątkowe zdjęcie :) Na szczęście nikt mnie nie pogonił.

(© anka88)

Troszkę w zbliżeniu (© anka88)

Dość upalny dzień jak na jazdę, ale nawet nie było tragedii. Przecież trzeba sobie radzić w każdych warunkach.

| 16:39 poniedziałek, 6 czerwca 2016 | linkuj Fajnie jest mieć takie "miłe widoki" praktycznie pod samym nosem :)
| 21:06 sobota, 4 czerwca 2016 | linkuj Przepiękne widoki....obrazek z Jagodna też mi utkwił w pamięci, kiedy pierwszy raz się tam przedzierałem, śliczna dolinka. Pozdrower :-)