• Sprzęt Kross Lea F4

Do Swarzędza

Niedziela, 5 czerwca 2016 · dodano: 05.06.2016 | Komentarze 0

Planów jako tako nie było na rower, ponieważ dzień miał minąć zupełnie inaczej. Ale... jak to w życiu bywa, stale coś się dzieje, no i trzeba być elastycznym w każdej sytuacji. Od rana spotkała mnie miła niespodzianka. Odwiedzili mnie moi bardzo dobrzy znajomi, którzy przyjechali nad iwieńskie jeziorko. Jako, że ich środkiem lokomocji oczywiście był rower, to zaproponowałam im swoje towarzystwo w drodze powrotnej. Nie wiem czy byli z tego pomysłu zadowoleni czy nie, jednak wolę żyć z tą myślą, że jednak się ucieszyli (chociaż troszkę :)). Towarzyszy podróży odwiozłam do Swarzędza i wracałam do domciu. Przyznam szczerze, że w trakcie drogi tyle gadałam że zapomniałam o robieniu zdjęć, jednak z drugiej strony czy było tam coś ciekawego...?

Droga powrotna i magazyny Clip`a z widokiem na terminal kontenerowy (© anka88)

A ten Pan jechał za mną od Paczkowa do Siekierek i jak wreszcie mnie dogonił to skomentował... "Fajnie mieć osobę prowadzącą" :) Później było na odwrót, ja jechałam za Panem, jednak na końcu finish należał dla mnie.