• Sprzęt Kross Lea F4

W towarzystwie Klaudii do Jagodna

Piątek, 22 lipca 2016 · dodano: 22.07.2016 | Komentarze 0

Po pracy umówiłam się z Klaudią na krótką przejażdżkę do Jagodna w celu pokazania jej pięknej Doliny Cybiny :) To był strzał w dziesiątkę! Na jej twarzy pojawił się zachwyt. Klaudia po raz pierwszy wybrała się ze mną na rower, więc nie mogłam przesadzać z dystansem. Była to króciutka wycieczka, której celem było zapoznać ów dziewczynę z okolicą.

Ania&Klaudia na tle Doliny Cybiny (© anka88)

Widok na Dolinę Cybiny bez niewiast (© anka88)

Nieopodal znajduje się taka posesja. Niestety wstęp na nią zabroniony, a dodatkowo monitorowany. Nie mogłyśmy ryzykować (© anka88)

W drodze powrotnej koleżanka zrobiła jeszcze szybkie zakupy i obrałyśmy kierunek => dom. Klaudia podziękowała za miłą przejażdżkę oraz "krótki dystans", który pozwolił jej pokonać trasę :) Trzeba być wyrozumiałym i nie zniechęcać ludzi do roweru, a tym bardziej do siebie.  Nie o to chodzi, żeby się zmuszać, więc Klaudia następnym razem jedziemy na rekord! 100 km w zasięgu naszych nóg :D (żarcik)

Widok na Iwno City z miejscowości Glinka Duchowna (© anka88)