I ślisko i mokro...

Piątek, 20 stycznia 2017 · dodano: 20.01.2017 | Komentarze 4

Jak postanowiła, tak zrobiła czyli polazła znów na rower. Ostrzegana przed śliską i mokrą nawierzchnią wyruszyłam w stronę Środy Wlkp., do której nie dojechałam :) Wiecie jak to jest, drogę wyznacza się najlepiej w trakcie kręcenia, a niekiedy chęć poznania nowej ścieżki jest większa jak jazda do ustalonego celu. Tak też było dzisiaj w moim przypadku. Pokręciłam się troszkę po nieznanym.. polu... jednym, drugim i trzecim, aż nie zwątpiłam gdzie jestem :) Ostatecznie dojechałam do Gułtów, a stamtąd droga do domu była już mi dobrze znana.

A droga wyglądała tak...

Najgorszy odcinek mojego wyjazdu... Dupka raz w lewo, raz w prawo się kołysała, ale z siodełka nie spadła (© anka88)

Dalej było już ciut lepiej... Szadź nadal jest, ale zbliża się odwilż :/ (© anka88)

No i katorga... Droga Klony - Gułtowy... Cholerne auta chlapały mnie błockiem (© anka88)

Mieszalnia i suszarnia pasz w Drzązgowie (© anka88)

Kościółek w Gułtowach (© anka88)

No i zwierzynka już w okolicy Iwna (© anka88)

Pozdrowienia :)

| 21:41 piątek, 20 stycznia 2017 | linkuj Gultowy... brzmi jak mekka glutowych wyjazdów ;)

Brawa ze polo-wanie :)
| 17:13 piątek, 20 stycznia 2017 | linkuj Czyżby zdjęcia robione canonem?
anetkas
| 14:27 piątek, 20 stycznia 2017 | linkuj Paskudnie dziś jest u mnie też :( nie mogę doczekać się sloneczka. Pozdrawiam :)
Jurek57
| 12:33 piątek, 20 stycznia 2017 | linkuj Znam księdza proboszcza z Gułtowych . (motocyklistę)