Z miłości do roweru :)

Wtorek, 14 lutego 2017 · dodano: 14.02.2017 | Komentarze 4

Taki mamy klimat, że wszyscy dziś są miłościwi :) Ja też jestem, bo szczerym uczuciem darzę swój dwukołowy pojazd, którym pojeździłam troszkę po okolicy. Dobrze czasami się poświęcić, wstać o 5:00 nad ranem, odbębnić swoje 8 godzin w pracy, a potem pomknąć w pięknym słońcu w okoliczne rewiry :)

Droga polna jest jeszcze miejscami oblodzona (© anka88)

Miłość, której mogę być pewna :) (© anka88)

Jezioro Dobre w Pobiedziskach w słonecznej krasie (© anka88)

W Parku Krajobrazowym Promno jazda po lesie jeszcze nie jest możliwa (© anka88)

Rezerwat przyrody Jezioro Drążynek w PK Promno (© anka88)

Mokradła w wersji zimowej (© anka88)

Fajna pogoda, piękne słoneczko, przyjemna wycieczka. Kocham to!

| 21:10 czwartek, 16 lutego 2017 | linkuj Pamiętaj, aby uczucie dawkować w odpowiednich proporcjach, bo czasem bywa i tak, że największa miłość się przejada.....choć w tym przypadku raczej wyjeżdża :-)
Nefre
| 08:31 czwartek, 16 lutego 2017 | linkuj Uroczo.... niech ta miłość kwitnie jak najdłużej....
bobiko
| 11:00 środa, 15 lutego 2017 | linkuj Dobrze kombinujesz. ja tak mam teraz ;-)
| 18:09 wtorek, 14 lutego 2017 | linkuj I pewnie jest to miłość odwzajemniona :)