W roli przewodniczki :)

Niedziela, 26 marca 2017 · dodano: 26.03.2017 | Komentarze 3

Najeździło się troszkę po okolicy Wierzonki w towarzystwie świetnych przewodników, to nie mogłam być gorsza i miałam dziś pole do popisu, żeby zaprezentować swoją ziemię :) Pole... to dobre słowo, tym bardziej, że pól było dziś sporo, ale oprócz nich były też inne, ciekawe, (moim skromnym zdaniem), drogi i krajobrazy okolic Iwna. Panowie, Grzesiek oraz p. Krzysztof, mieli więc okazję zwiedzić Iwno, Glinkę Duchowną i Szlachecką, Starą Górkę oraz część PK Promno.

Witam Team Wierzonkowski :) (© anka88)

No i rozpoczynam wykład... Wjeżdżamy do Iwna i opowiadam co też tutaj mamy :) A jako wioska możemy pochwalić się Stadniną Koni, Pałacem Mielżyńskich, Gospodarstwem Rolnym, nieczynną już niestety gorzelnią, Stawem Deszczownia, Kościołem p.w. NMP Szkaplerznej, zespołem szkół no i śmiało mogę rzec, iż w Iwnie mieszkają mili ludzie (w tym oczywiście ja) :))

Droga do Iwna od strony miejscowości Libartowo (© anka88)

Po zaprezentowaniu wioski udajemy się w kierunku następnych miejscowości znajdujących się w okolicy...

Droga w Glince Duchownej - jak widać woda nieźle nawodniła pola... (© anka88)

Standardowy widok na polach :) (© anka88)

Jedziemy przez miejscowość Glinka Szlachecka w stronę Starej Górki (© anka88)

Po lewej piękno obszaru NATURA 2000 Dolina Cybiny (© anka88)

Dalsza droga zahacza o zjazd wąwozem w PK Promno (© anka88)

A na koniec zjazdu czeka nas mała przeprawa :) Na szczęście Panowie byli bardzo zaradni i "przenośka" poszła bardzo sprawnie. (© anka88)

Nie będę Was tu więcej zanudzać. Napisze tylko tyle, że ten weekend był bardzo udany pod względem rowerowym. Tyle atrakcji w tak krótkim czasie to tzw. "full wypas" :)

Więcej o Iwnie poczytać możecie u Grześka. Kliknij tutaj.

Dziękuję za uwagę i do następnego :)