Spontaniczne spotkanie

Poniedziałek, 27 marca 2017 · dodano: 27.03.2017 | Komentarze 2

Tak się dziś fajnie złożyło, że jadąc na umówione spotkanie ze znajomą, po drodze wpadłam na pomysł żeby zadzwonić do Grigora i zapytać jak mu się wraca z pracy. Jak się okazało Grzesiek tak się rozpędził, że zajechał koła Paczkowa. Usłyszałam "Paczkowo" i pomyślałam sobie, że to całkiem niedaleko od Glinki Szlacheckiej do której zmierzałam. Nie musiałam nic mówić, aż tu nagle usłyszałam słowa.. to może się spotkamy? No ba... nie było innej opcji. Po krótkiej wizycie na korcie tenisowym, na którym to trening odbywała moja chrześniaczka, wyruszyłam na spotkanie. Towarzyszyłam Grześkowi w drodze powrotnej do domu, odprowadzając go do miejscowości Góra. Tam też każdy pomknął w swoim kierunku.

Pola i czterej panowie w jej pobliżu. Daje dziewczyna radę. Twardy zawodnik :) (© anka88)

Uśmiechnięty Grzesiek :) (© anka88)

Jezioro Góra w miejscowości Góra (© anka88)

Odprowadzam wzrokiem Grześka (© anka88)

Słońce świeciło dziś pięknie (© anka88)

A na koniec Pałac Mielżyńskich wieczorową porą (© anka88)

Jaki fajny spontan i zarazem niespodzianka mnie spotkała :) Grzesiek, dzięki za odwiedziny :*

| 20:14 poniedziałek, 27 marca 2017 | linkuj Odprowadzałaś wzrokiem tak, że jak widać na zdjęciu - strach się bać :) z takim promieniem.. widzenia nic się przed Tobą nie ukryje :)
| 20:01 poniedziałek, 27 marca 2017 | linkuj Aniu cała przyjemność po moje stronie - wiesz, że pacierza i roweru nie odmawiam :-)