Obszar Doliny Cybiny w towarzystwie

Wtorek, 28 marca 2017 · dodano: 28.03.2017 | Komentarze 5

Udało się dzisiaj znowu wspólnie pojeździć z Grześkiem i p. Krzysztofem. Zaraz po pracy wyruszyłam im naprzeciw i spotkaliśmy się w Sokolnikach Gwiazdowskich. Stamtąd, drogami polnymi, dotarliśmy nad obszar Doliny Cybiny. Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy w tym miejscu nie byłam, ale potwierdza się cały czas jedno, że Dolina Cybiny to naprawdę ciekawy krajobrazowo obszar. Cieszę się, że mieszkam w jej pobliżu.

Panowie nadjeżdżają :) (© anka88)

Jadę i ja razem z nimi :) (© anka88)

Dolina Cybiny - widok z miejscowości Jankowo Młyn (© anka88)

Ciąg dalszy obszaru Natura 2000 - w oddali miejscowość Biskupice (© anka88)

Najedzony Grzesiek to zadowolony Grzesiek :* (© anka88)

Rodzinna pasja :)  (© anka88)

Kolejny widok na Jezioro Góra (© anka88)

Droga powrotna do Iwna przez Glinkę Szlachecką (© anka88)

Pogoda dopisuje to można jeździć, a w takim towarzystwie i w takich okolicznościach to prawdziwa przyjemność :))

| 18:37 środa, 29 marca 2017 | linkuj Trollking - tak jak piszesz :)

rolnik90 - obowiązki obowiązkami, pracować trzeba, ale na pewno czas na rower znajdziesz :)

Grześ - domyślam się :*

maniek1981 - widać, że czasu nie marnujesz. I bardzo dobrze!
| 22:02 wtorek, 28 marca 2017 | linkuj Korzystajcie póki możecie i czas pozwala :) Ja już z tych roczników, co rower dopiero po obowiązkach służbowych i rodzinnych. Aczkolwiek, staram się na maxa wykorzystać każdą nadarzającą się okazję.
| 21:00 wtorek, 28 marca 2017 | linkuj Aniu, a wiesz ile jeszcze pięknych chwil przed nami? :-))))
rolnik90
| 19:58 wtorek, 28 marca 2017 | linkuj Szalejecie, czwarta wycieczka z rzędu:-) A ja robota i robota :-/
| 19:39 wtorek, 28 marca 2017 | linkuj Pasja nie tylko paruje ludzi, ale i pokolenia :)