Międzyzdroje z Grześkiem

Sobota, 29 kwietnia 2017 · dodano: 29.04.2017 | Komentarze 4

Witaj majówko! Witaj przygodo!

Wreszcie nadszedł długi weekend, który wspólnie z Grześkiem wykorzystamy na nadmorskie wojaże rowerowe :) A co! Trzeba korzystać póki można i objechać troszkę wybrzeże. To moja pierwsza wyprawa nad morze w wyposażeniu roweru. Pierwsza i mam nadzieję, że nie ostatnia. W Międzyzdrojach byłam w lutym ubiegłego roku, a teraz jestem tutaj ponownie w super towarzystwie. Od rana troszkę pogoda nas zawiodła, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło i zaraz po obiedzie mogliśmy wybrać się na przejażdżkę do Wolińskiego Parku Narodowego.

Woliński Park Narodowy wita nas :) (© anka88)

Przemieszczając się leśnymi ścieżkami dotarliśmy nad Jezioro Czajcze, które uchodzi za największe tego obszaru. Jego powierzchnia wynosi ok. 80 ha i przybiera postać podkowy, wewnątrz której znajduje się półwysep.

Jezioro Czajcze (© anka88)

Potem dojechaliśmy do miejscowości Wisełka, w której nawróciliśmy i udaliśmy się na pierwszy punkt widokowy dnia dzisiejszego - Wzgórze Gosań. Jest to wzniesienie o wysokości ok. 93 m n.p.m. położone na wyspie Wolin, z którego rozpościera się piękny widok na Morze Bałtyckie.

Grzesiek z Feltem na dłoni... Jak się ma tyle energii, to można wbiegać na takie wzniesienia :) (© anka88)

Ja jednak wolę się nie forsować :) (© anka88)

Przestrzeń Bałtyku ze Wzgórza Gosań (© anka88)

Grzesiek podziwia widoki (© anka88)

Nasze rowery również (© anka88)

Czekał nas jeszcze jeden punkt widokowy, który znajdował się na Kawczej Górze. Stamtąd prezentowała się panorama Zatoki Pomorskiej.

Punkt widokowy na Kawczej Górze (© anka88)

Molo w Międzyzdrojach (© anka88)

Pierwszy dzień za nami. Jutro kolejna wyprawa. Dokąd? Dowiecie się w późniejszym czasie.