Praca + Rusałka

Środa, 17 maja 2017 · dodano: 17.05.2017 | Komentarze 5

Dziś po pracy nie trzeba było dokręcać, bo tak jakoś samo się wykręciło :) Jechało mi się świetnie... nogi aż się rwały do pedałowania i w ten sposób powstał fajny wynik "siódemkowy". Zaraz po pracy odbiłam sobie w kierunku miejscowości Sarbinowo, Uzarzewo, Gortatowo, aż dotarłam do Swarzędza. Stamtąd prosta droga do Poznania z dość ruchliwym odcinkiem ul. Bałtyckiej, jednak dałam radę. Po dotarciu do miasta odcinkiem Wartostrady pojechałam w kierunku Sołacza, aż dotarłam nad Jezioro Rusałka.

Nad Rusałką przystanęłam na chwilkę, uzupełniłam węglowodany i ruszyłam w kierunku Malty... (© anka88)

Nad Wartą sezon rozpoczęty (© anka88)

I jak widać brzegi zaludnione... (© anka88)

Fajnie oglądać nowe odcinki Wartostrady :) (© anka88)

Po wyjeździe z Malty kierowałam się już do domu.

Malta wita i żegna :) (© anka88)

Fajny dzionek, przyjemna jazda i piękne widoki. A Poznań odwiedzony po dłuższej przerwie. Wreszcie :)
Kategoria PRACA, 70-TKI

| 21:50 czwartek, 18 maja 2017 | linkuj Zapraszam do odwiedzin Poznania częściej - zmienia się tu rowerowo na plus od jakiegoś czasu, i nawet taki sceptyk jak ja to widzę :)
jerzyp1956
| 13:56 czwartek, 18 maja 2017 | linkuj Fajna pogoda można po pracy trochę śmignąć rowerkiem.
| 13:47 czwartek, 18 maja 2017 | linkuj Teraz już wiem, czemu tak w piachu brodziłem w ubiegłym roku jak poruszałem się wzdłuż Warty - przygotowywany był teren pod Wartostradę. Pewnie sama przyjemność poruszać się takim odcinkiem, pod warunkiem oczywiście, że nie jest zaludniony.
| 21:07 środa, 17 maja 2017 | linkuj No to pojeździłaś - brawo Aniu :-)
kubolsky
| 19:43 środa, 17 maja 2017 | linkuj Poznań ZAWSZE na propsie! Natomiast te siódemki... Dwie kosy - zły omen! :P