Praca + Zalew Kowalski

Czwartek, 18 maja 2017 · dodano: 18.05.2017 | Komentarze 3

Kolejna jazda rowerem do pracy i miła przejażdżka po pracy. Tym razem nad Zalew Kowalski. Krótki relaks nad jeziorem, a następnie dalsza jazda przez Kołatę, Krześlice, Pomarzanowice do Pobiedzisk.

Jezioro Kowalskie zawsze prezentuje się elegancko. Szkoda tylko, że woda w nim taka brudna :/ (© anka88)

Jezioro Wronczyńskie Duże (© anka88)

Ten kolarz tak zapieprzał przede mną, że nie szło go dogonić... Byłam bez szans :) (© anka88)

Jezioro Biezdruchowo Pobiedziska (© anka88)

A na koniec zielony akcent pobiedziski :) (© anka88)

W drodze powrotnej odwiedziłam Człowieka Wielkiego Serca, który zgodnie z przykazaniem spragnioną napoił :) Ufff... jak dobrze, że są jeszcze tacy ludzie na tym świecie :))) I cieszę się, że maj sprzyja kręceniu :)
Kategoria PRACA, 70-TKI

| 16:29 piątek, 19 maja 2017 | linkuj Trollking, o ile się nie mylę to ul. Wł. Jagiełły. Jestem pewna, że to ulica naprzeciwko znaku kierującego na Kostrzyn :)) Akurat trwa tam remont i zalecany jest objazd, dzięki któremu dopiero zauważyłam ten zieleniak :D
| 21:59 czwartek, 18 maja 2017 | linkuj Gdzie dokładnie jest ten pobiedziski zieleniak? Ma klimacik :)
| 20:50 czwartek, 18 maja 2017 | linkuj Hmmmmm....jestem pod wrażeniem Twojej energii....ale oszczędzaj siły przed weekendem Aniu :-0