Pobiedziska + praca

Piątek, 19 maja 2017 · dodano: 19.05.2017 | Komentarze 2

Tym razem udało się pojeździć troszkę przed pracą. Niestety tak się złożyło, że dziś wypadła mi popołudniówka (najgorsze co może być podczas takiej fajnej pogody) i nie miałam zbyt wiele czasu, żeby się rozkręcać, więc wybrałam wariant jazdy do Pobiedzisk na lody :) Droga zgoła inna, bo przez Wagowo, Zbierkowo, a powrót Nową Górką do Kociałkowej Górki prosto do domu.

Po drodze mijałam Jezioro Dobre w Pobiedziskach. O, chociaż coś dobrego mnie spotkało w ciągu dnia :)

Jezioro Dobre w Pobiedziskach (© anka88)

Wpis połączę sobie z dojazdem i powrotem do/z pracy, bo w sumie to było tak mało czasu, że nie odczułam tej króciutkiej przerwy w niekręceniu :)
Kategoria PRACA, 30-TKI

| 21:52 piątek, 19 maja 2017 | linkuj Da się wszystko pogodzić, dla chcącego nic trudnego :-)
| 21:42 piątek, 19 maja 2017 | linkuj Popołudniówki są najlepsze! Nie ma nic fajniejszego niż wstać rano, pokręcić, wrócić, a potem dopiero odbębnić swoje w robocie. Jestem w tym ekspertem :)