Czerniejewo i okolice

Sobota, 24 czerwca 2017 · dodano: 24.06.2017 | Komentarze 4

Wybrałam się w okolicę Czerniejewa i napotkałam na wydarzenie zwane TRUSKAWISKIEM - poczytać o nim można pod linkiem: http://truskawisko.pl/o-nas. Ogólnie jest to zbiór atrakcji dla młodszych jak i starszych uczestników, łączący w sobie różnego rodzaju warsztaty kulinarne, konkursy, a co najważniejsze pokaz elegancji aut biorących udział w tzw. Rajdzie Pojazdów Zabytkowych. Myślałam, że uda mi się je obejrzeć z bliska, jednak niestety nie udało się. Auta w tym czasie podróżowały sobie po okolicznych miejscowościach, a ich główna prezentacja miała odbyć się dopiero o godz. 17:00. Nie tracąc więc czasu objechałam troszkę okolicę Czerniejewa, zaglądając m.in. do Pakszyna, Strzyżewa Czerniejewskiego, Noskowa i Radomic. Stamtąd udałam się ponownie do Czerniejewa po czym drogę powrotną obrałam przez Neklę, Nekielkę, Starczanowo, Brzeźno, Siedleczek i Siedlec do Iwna. Natchniona wiadomością od Grześka próbowałam odnaleźć akcent górski w swojej okolicy :)

Po drodze mijałam grupkę rowerzystów, która pokonywała pewnie trasę rajdu rodzinnego organizowanego z okazji Truskawiska © anka88
Pałac w Czerniejewie © anka88

Przed pałacem odbywało się dziś Truskawisko z pokazem eleganckich aut i innymi atrakcjami © anka88

Obiekty magazynowania ziarna w okolicy Czerniejewa © anka88

Grzesiek, znalazłam jedynie taki widok minimalnie zbliżony do klimatu gorskiego :) © anka88

No i tutaj również czuć góry :) Okolice Siedleczka we własnej osobie © anka88

bobiko
| 08:21 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Te zbiorowisko magazynu ziarna to jedno z najdroższych inwestycji rolniczych (najnowocześniejszych) w tej części Europy.
| 18:30 niedziela, 25 czerwca 2017 | linkuj Ps. ale tak patrzę na tę pierwszą fotę... :)
| 18:29 niedziela, 25 czerwca 2017 | linkuj Gór to tu może nie ma, ale i tak jest.... :) to tak nawiązując do klasyki :)
| 19:01 sobota, 24 czerwca 2017 | linkuj No tak....są łąki i krowy...troszkę podobnie :-) Tylko tam krowy byłe brązowe, a nie biało czarne :-0