Okolica Pobiedzisk z chłopakami

Niedziela, 25 czerwca 2017 · dodano: 25.06.2017 | Komentarze 2

Umówiłam się dziś z chłopakami na przejażdżkę, która obejmowała nasze bliższe tereny. Na pytanie: dokąd jedziemy?! Jak zwykle padała odpowiedź... no tu już byliśmy :) Ale nie ma co narzekać i swoją okolicę trzeba stale odwiedzać. Pokonując zatem polne odcinki dotarliśmy do Wagowa, a stamtąd udaliśmy się do Imielna, Lednogóry, no i tradycyjnie do Pobiedzisk. Lubię to miasto! W dniu dzisiejszym odbywał się Jarmark Piastowski podczas którego można było zapoznać się z kiermaszem starych rzemiosł i produktów lokalnych, a także wystawą starych motocykli. Takie obchody mają swój klimat. Na rynku wsłuchiwaliśmy się w muzykę orkiestry dętej, po czym wróciliśmy do domu.

Grzesiek, Wojtek,

dzięki za towarzystwo! Jak zwykle było zabawnie :)))

W drodze z Tarnowa do Buszkówca. Po drodze mijamy stawy rybne w Glince Szlacheckiej © anka88

Żwirownia koło Imielna © anka88

A tutaj wystawa rowerów :) Prosto spod dworca PKP Lednogóra. Fachowcy komentują © anka88