Piątek, piąteczek, piątunio :)

Piątek, 14 lipca 2017 · dodano: 14.07.2017 | Komentarze 3

Lubię ten dzień, a najbardziej uwielbiam jak kończę pracę o godz. 16:00, pogoda dopisuje, a ja jestem umówiona z Grześkiem na wspólne piątkowe kręcenie na rowerze. I choć takie dni nie zdarzają nam się często, to jednak dziękuję Bogu, że mogę w taki, a nie inny sposób, spędzać czas wolny po całym tygodniu pracy. Co cieszy to fakt, iż dla takiej jazdy chęci są zawsze, a jak się później okazuje w nagrodę mamy piękne widoki :) Wybraliśmy zatem miejsce do którego zawsze mile wracam - Zalew Kowalski i jego okolicę.

Wreszcie odwiedziłam słynny Ligowiec i mogłam przyjrzeć się latającym szybowcom (© anka88)

Najsłynniejsza skarpa nad Zalewem Kowalskim (© anka88)

Jedno z wzniesień, które pokazał mi Grzesiek z fajnym widokiem. To coś dla naturszczyków :) (© anka88)

A i jazda po polu, na którym rośnie żyto też była. Grzesiek pokazuje mi nowe oblicze jazdy terenowej :) (© anka88)

A na koniec wycieczki cieszymy się romantycznym klimatem również nad Jeziorem Kowalskim (© anka88)

Bardzo fajne zwieńczenie tygodnia pracy. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak pięknie. Lubię takie dni! :))

| 19:55 sobota, 15 lipca 2017 | linkuj Ja nienawidzę pracować na rano, bo cały dzień myślę kiedy wyjdę z roboty i wyjdę na rower :)

Na zbożu się nie znam, ale wiem, że wygląda ono rewelacyjnie w połączeniu z rowerem :)
lowlander
| 19:40 sobota, 15 lipca 2017 | linkuj Te ślady po lewej stronie to traktor tego gospodarza gdy ciężko pracuje, żyto wytrzyma rowerzystę i podniesie się jeszcze :D
| 22:20 piątek, 14 lipca 2017 | linkuj Nieładnie tak rozjeżdżać zboże gospodarzowi, który ciężko pracuje :P