Kiszkowo w męskim gronie

Sobota, 15 lipca 2017 · dodano: 15.07.2017 | Komentarze 3

Tak się fajnie złożyło, że podczas dzisiejszej wycieczki towarzyszyli mi trzej Panowie: Grześ, p. Krzysztof i Wojtas :) Celem wyjazdu była miejscowość Kiszkowo, w której to odwiedziliśmy fajny punkt widokowy, z którego oglądać można stawy kiszkowskie i wsłuchiwać się w odgłosy ptaków zasiedlających to miejsce. Nasz przewodnik - Grzesiek jak zwykle spisał się na medal i choć czasami narzeka, że to właśnie On musi wymyślać trasy, to jednak uważam, że z naszej czwórki robi to najlepiej (z naszej dwójki zresztą również, bo jak ja już drogę wymyślę, to przeważnie błądzimy, ale u mnie to normalka)! Zatem Grześku Ty Mój - jesteś NAJLEPSZYM PRZEWODNIKIEM jakiego znam :)))
Droga powrotna prowadziła przez miejscowości, w których jeszcze nie byłam i nie wiedziałam o tym, że w okolicy znajduje się aż tyle pałaców (m.in. w Węgorzewie, Charzewie, a także w Karczewie, którego nie udało mi się sfotografować). Mniej więcej w połowie drogi zaczęło padać, więc schroniliśmy się na chwilę, po czym na niebie ukazało się słońce i dalej jechało się wyśmienicie.

Punkt widokowy na obszar chroniony (© anka88)

Natura 2000 - Stawy Kiszkowskie (© anka88)

Ostoja dla ptactwa (© anka88)

Nasz NAJLEPSZY PRZEWODNIK wdrapuje się na wieżę! (© anka88)

Widok na Dolinę Rzeki Mała Wełna koło Kiszkowa (© anka88)

Pałac w Węgorzewie z XIX w. (© anka88)

Pałac w Charzewie z 1905 r. (© anka88)

Jakie to fajne miejsca znajdują się tak niedaleko. Wystarczy tylko ruszyć tyłek i rozejrzeć się dookoła, a życie od razu staje się ciekawsze. My soboty nie zmarnowaliśmy :)