Szybko do lasu!

Niedziela, 30 lipca 2017 · dodano: 30.07.2017 | Komentarze 5

No i stało się. Ci, co sobie życzyli to mają upał. Ci, co niekoniecznie za nim tęsknili też go mają, więc chcąc czy nie chcąc trzeba było się z nim zmierzyć i mi. Oczywiście jedynym ratunkiem był las. Moje ulubione miejsce, do którego zawsze chętnie się wybieram. I nieważne, że dzisiaj w PK Promno było sporo błota. Nie przeszkadzało mi to, bo to właśnie w lesie znalazłam schronienie przed mega upałem.
Był też miły akcent podczas drogi powrotnej. Otóż w miejscowości Zbierkowo podjechał do mnie Pan o imieniu Marek, który pochodzi z okolic Gniezna i bardzo dobrze zna tzw. "Ekipę Gnieźnieńską", którą zawsze mile wspominam. Fajnie było zamienić z nim parę zdań i dowiedzieć się o jego treningowych pętlach właśnie w mojej bliższej okolicy. Marek bierze udział w zawodach Solid MTB i widać, że ma spory zapał. Kto wie, może jeszcze kiedyś uda nam się spotkać na szlaku. Póki co dziękuję za pogawędkę i miłe słowa w temacie Grześka, który dostał od Marka pochwałę za jazdę oraz zdjęcia, które publikuje na blogu. Chciałoby się rzec.. jaki mały ten świat :)

Wąwóz w Promnie i ratujący mnie dzisiaj cień (© anka88)

Rezerwat przyrody - Jezioro Drążynek w PK Promno (© anka88)

Jezioro Dobre w Pobiedziskach (© anka88)

| 21:58 niedziela, 30 lipca 2017 | linkuj Dokładnie wiem kogo spotkałaś :-) Razem jeździmy na zawody Solid''a. Z Markiem zawsze jest fajnie pogadać :-)

Co do pogody, poniedziałek będzie jeszcze znośny, za to wtorek, to będzie ekstremum, skromne 34°C :D
| 20:54 niedziela, 30 lipca 2017 | linkuj To miłe :-)
sebekfireman
| 19:24 niedziela, 30 lipca 2017 | linkuj Dzisiaj to było dopiero ciepło, upał będzie jutro :P
Kot
| 18:23 niedziela, 30 lipca 2017 | linkuj Ja z upału się cieszyłam i mimo kontuzji, to wspaniałe ciepło zmotywowało mnie do wyjścia na rower. Była okazja, by wygrzać stare gnaty :). Wiadomo - koty lubią ciepełko :)
Twoje fotki z terenu - super! :)
Pozdrawiam, M
| 17:50 niedziela, 30 lipca 2017 | linkuj Gwiazdy, pani, gwiazdy! :)

Upał... może się nie będę wypowiadał, bo w internecie jest już dość bluzgów :)