Cel osiągnięty :)))

Poniedziałek, 31 lipca 2017 · dodano: 31.07.2017 | Komentarze 8

W miesiącu lipcu w mojej głowie zrodził się pewien plan, który polegał na codziennej jeździe na rowerze. Czy to do pracy, czy po pracy, po prostu w każdej mojej wolnej chwili. Dzisiaj wreszcie mogę to napisać... Udało się! Juhuu! Jestem bardzo zadowolona, ponieważ pojawił się i drugi sukces - najwięcej kilometrów przejechanych w ciągu miesiąca :)) Myślę, że gdyby nie doskonały Motywator, nie osiągnęłabym takiego dobrego wyniku. Grześ, jeszcze raz bardzo Tobie dziękuję za wsparcie!

A na koniec miesiąca wybrałam się nad Zalew Kowalski i do Bogucina. Podziękować osobiście :)

Moja bliższa okolica - Glinka Szlachecka (© anka88)

Widok na Zalew Kowalski z tamy w Barcinku (© anka88)

Lubię to miejsce i takie widoki! (© anka88)

Drogę powrotną obrałam przez Uzarzewo, Górę, Gwiazdowo i Kostrzyn. Polne ścieżki troszkę mnie zaskoczyły liczbą kałuż. Na szczęście udało się je ominąć bez błotnej kąpieli :)

Droga polna Góra - Puszczykowo - Zaborze (© anka88)

Przy dzisiejszym sukcesie nie będę nawet narzekać na warunki pogodowe, bo z rana były nawet względnie dobre :)