Puszcza Zielonka z Grześkiem i p. Krzysztofem

Niedziela, 6 sierpnia 2017 · dodano: 06.08.2017 | Komentarze 5

Mamy niedzielę, więc czas wolny najlepiej wykorzystać na coś pożytecznego. W naszym wypadku pożyteczne jest odpalenie dwóch kółek i jazda przed siebie - zatem wybraliśmy się z Grześkiem i p. Krzysztofem na podbój Puszczy Zielonki. Skoro tak, to punktem kulminacyjnym było zdobycie Dziewiczej Góry i ponowne podziwianie Poznania z góry, ale już z ciut niższej wieży niż ta, na której byliśmy wczoraj. Dla mnie każdy widok z wieży jest ciekawy, nawet jakbym miała podziwiać sam las :) Widoki z wieży obserwacyjnej już tutaj wstawiałam, więc nie będę zbytnio ich powtarzać. Ale dla przypomnienia wrzucę trzy poniższe...

Okolica bliższa widziana z góry (© anka88)

Z góry wszystko wydaje się ładniejsze (© anka88)

Nawet i sam widok lasu (© anka88)

Baczny obserwator (© anka88)

Dziewicza Góra zdobyta po raz kolejny (© anka88)

W dalszej części wycieczki poruszaliśmy się ścieżkami Puszczy Zielonki manewrując to w lewo, to w prawo, to prosto, aż dojechaliśmy do domu. Przepraszam Was za mega skrót, jednak nie znam na tyle dróg leśnych w puszczy, żeby teraz tutaj zabłysnąć i pisać w jakich okolicach się kręciliśmy. Wiem za to, że Grzesiek te ścieżki zna na pamięć i pewnie o nich wspomni na swoim blogu :)

Ja za to znalazłam swoją dzielnie :)) (© anka88)

Wieś Annowo ma swój klimat (© anka88)

Mam zdolnego fotografa :)) (© anka88)

Szkoda, że to co dobre szybko się kończy i od jutra na nowo praca. Mimo wszystko weekend zaliczam do mega udanych.

Dzięki Panowie!

| 09:14 wtorek, 8 sierpnia 2017 | linkuj Ja znam z kolei inne Annowo. Wracając z Piechcina przejeżdżałem przez takowe :P
jerzyp1956
| 18:36 poniedziałek, 7 sierpnia 2017 | linkuj Fajne wycieczki sobie kręcicie ...pozdrawiam
| 20:58 niedziela, 6 sierpnia 2017 | linkuj "Udanych"? Rewelacyjnych! Zaliczyliście najpiękniejsze kawałki okolic Poznania! :)

I niech mi ktoś teraz powie, że tu jest płasko i nudno! Nie uWIEŻę, nawet jeśli łamię tym samym zasady języka polskiego :)
| 20:40 niedziela, 6 sierpnia 2017 | linkuj Najlepszy sposób na niedzielny odpoczynek :-)