Miłe spotkanie

Niedziela, 13 sierpnia 2017 · dodano: 14.08.2017 | Komentarze 3

Od rana ciężko się wstawało... Potem ciężko się chodziło... A potem... to fajnie się jeździło :) Ja, Grzesiek i Wojtek - trio doskonałe, wybrało się do Biskupic umyć rowery :)) WoW! Co za wydarzenie. Czytajcie dalej... Jak już rowery zostały wyczyszczone Grześ wyhaczył na drodze dwie znajome twarze. Do Wielkopolski zawitali rowerzyści z Tczewa - Nefre z mężem. No i to dopiero WoW! Przywitaliśmy się, pogadaliśmy i zaproponowaliśmy podróżnikom zetknięcie z pierwszą atrakcją okolicy - Jeziorem Kowalskim. Potem odprowadziliśmy towarzyszy do Promna, gdzie znajdował się ich nocleg. Miłe pierwsze spotkanie, fajna pogawędka, szkoda tylko, że na drugi dzień trzeba było iść do pracy, bo tak to minut byśmy nie liczyli :/.

Na tym wzniesieniu byliśmy w sobotę (© anka88)

Prosta robota (© anka88)

Spotkanie z Joasią i Wieśkiem (© anka88)

Joasia, Wojtek a zaraz za nimi Wiesiu i Grzesiek (© anka88)

Można by rzec, że Grzesiek z Joasią spotkali się po latach :) (© anka88)

A ja z Joasią spotkałam się po ciut krótszym stażu (stażu na bikestats) (© anka88)

Nefre
| 20:30 poniedziałek, 14 sierpnia 2017 | linkuj Fajnie, że nas wypatrzyliście..., miło spotkać kogoś kto czyta mojego bloga i pisze sympatyczne komentarze
| 20:09 poniedziałek, 14 sierpnia 2017 | linkuj Grigor, spokojnie, tylko na jednej fotce :)

Fajne spotkanie. BS łączy! :)
| 19:07 poniedziałek, 14 sierpnia 2017 | linkuj O kur....a! Wyglądam jakbym miał kabzol w tej koszulce!