Jazda wieczorna

Sobota, 19 sierpnia 2017 · dodano: 19.08.2017 | Komentarze 2

Nawet się nie spodziewałam, że dzisiaj będę robiła drugi wpis :) Ale jak to się mówi... jest okazja, to trzeba korzystać :) Wybrałam się zatem na przejażdżkę za namową Grześka, któremu brakowało wspólnej jazdy. Przyłączył się do nas p. Krzysztof i tym sposobem mogliśmy cieszyć się klimatem wieczorowej pory. Panowie towarzyszyli mi od Gruszczyna poprzez Swarzędz, Łowęcin, Paczkowo, Sokolniki Gwiazdowskie, Kostrzyn do Iwna.

Godz. 19:30 wyjeżdżam w kierunku Wierzonki. Gdyby droga prowadziła wzdłuż tych słupów to na miejscu byłabym o wiele szybciej (© anka88)

Po drodze mijam sarenki (© anka88)

Widok na Starą Cegielnie w Iwnie (© anka88)

Miłe zakończenie soboty :) Spontany są najlepsze.

| 22:19 sobota, 19 sierpnia 2017 | linkuj Patrz, a ja nawet jednego zdjęcia nie zrobiłem.....Dziękuję Ci za pokręcenie w tym dniu oraz kanapki :-*
| 21:31 sobota, 19 sierpnia 2017 | linkuj Hehe, w końcu motywacja z drugiej strony - super, o to chodzi! :)