Przed, w trakcie i po deszczu...

Poniedziałek, 21 sierpnia 2017 · dodano: 21.08.2017 | Komentarze 5

Miałam zamiar pojechać do pracy rowerem. Miałam... Niestety pochmurne niebo i chłodek troszkę mnie zniechęciły. Za to po pracy potrzebowałam dotlenienia i już wszystko mi było obojętne. Żadna chmura nie była mi straszna, a tym bardziej deszcz.

Jadę w kierunku ciemnych chmur... (© anka88)

I po 10 minutach z nieba zaczyna lać, więc czym prędzej szukam schronienia (© anka88)

Po przeczekaniu deszczu kontynuuję jazdę wokół komina i dokręcam do 20-tki. Plan wykonany :)

| 18:08 wtorek, 22 sierpnia 2017 | linkuj Oj, czy deszcz nie przeszkadza - tu bym polemizował :) rybka lubi pływać, ale bez przesady :)
| 11:17 wtorek, 22 sierpnia 2017 | linkuj Tomku - znasz to uczucie, masz pewnie podobnie. Jazda sama w sobie jest przyjemnością, a deszcz w niczym nie przeszkadza :)

Sebek - no mi się udało w ostatniej chwili. Tobie nie było już tak komfortowo.

Grzesiek - damy radę :)) Ale z deszczem to wystarczy tylko raz.
| 21:37 poniedziałek, 21 sierpnia 2017 | linkuj 4 razy po 2 razy, 8 razy raz po raz, przed wieczorem ze 2 razy i nad ranem jeszcze raz ;-)
sebekfireman
| 18:20 poniedziałek, 21 sierpnia 2017 | linkuj Widzę że jazda dzisiaj tak jak u mnie z tym że mi się nie udało znaleźć takiego zadaszonego miejsca i musiałem przesiedzieć ulewę w krzakach które przeciekały.
| 18:06 poniedziałek, 21 sierpnia 2017 | linkuj Czego się nie robi dla wykonania planu! :) Brawo za determinację :)