Kierunek PWR + praca

Środa, 30 sierpnia 2017 · dodano: 31.08.2017 | Komentarze 6

Na dzisiejszą przejażdżkę obrałam kierunek wrzesiński, jednak do samej Wrześni nie dojechałam. Powód: ograniczony czas. Mimo wszystko udało się spędzić poranek na rowerze i udać w okolice Brzeźna. W Siedlcu znajduje się fajny widok na obszar Natura 2000 - Dolina Cybiny.

Obszar NATURA 2000 - Dolina Cybiny (© anka88)

A w drodze z Siedlca do Klonów nietrudno nie zauważyć taki oto okaz ogołoconego drzewa...

Aleja między Siedlcem a Klonami (© anka88)

Potem już pojechałam do pracy rowerem, a wróciłam ciemną nocą. Ot, taki środek tygodnia :)
Kategoria PRACA, 30-TKI

Nefre
| 21:13 czwartek, 31 sierpnia 2017 | linkuj Też mam za blisko, żeby jeździć do pracy.... ale za to chodzę codziennie pieszo..., ale mój Wiesiek codziennie jeździ rowerem do pracy...
anetkas
| 20:22 czwartek, 31 sierpnia 2017 | linkuj No niestety, praca i obowiązki trochę czasu pochłaniają :) ja nie mogę narzekać na brak wolnego czasu ale jak się pracuje codziennie to już niestety jest słabo :/
Też bym chciała się zmotywować żeby jeździć do pracy rowerem ale mam tak blisko , że samo wyciąganie i ubieranie zajmuje więcej czasu niż sam dojazd więc wygodnie biorę tylko torebkę i jadę autem :)
| 19:40 czwartek, 31 sierpnia 2017 | linkuj W drzewo prawdopodobnie trafił piorun.
| 16:05 czwartek, 31 sierpnia 2017 | linkuj Tomek - Lepiej niech nie regulują za dużo...

Marek - tak, racja :)
| 13:42 czwartek, 31 sierpnia 2017 | linkuj A przy brzegu Cybiny obowiązkowa wieżyczka dla jakiegoś gnoja z piórkiem na łbie. Przepraszam, "regulatora zasobów przyrody"...

Drzewo piorunujące, niemalże dosłownie :)