Leśne ścieżki

Sobota, 2 września 2017 · dodano: 02.09.2017 | Komentarze 3

Na rower wybrać się mogłam dopiero po spełnieniu zasady "najpierw obowiązki, potem przyjemności". Pojechałam zatem w moje ulubione miejsce, czyli do Lasu Czerniejewskiego powdychać świeżego powietrza. W lesie sporo kałuż, jednak można było przejechać. Zresztą, jak się ma błotniki to już połowa sukcesu. Druga połowa to zachowanie odpowiedniej równowagi podczas manewru omijania wody.

Staw Deszczownia w Iwnie - na parkingu stało sporo samochodów, więc pewnie odbywały się dziś kolejne zawody wędkarskie (© anka88)

Poruszając się leśnymi duktami dojechałam nad Jezioro Baba (© anka88)

Po wyjeździe z lasu udałam się w kierunku Kociałkowej Górki, gdzie napotkałam na czworonożnego Arnoldzika. Piesio ewidentnie miał na mnie chrapkę. Na szczęście jego właścicielka w porę go poskromiła i tym samym uratowała moje kostki przed pogryzieniem :)

Jadąc szlakiem nr 12 niedaleko miejscowości Buszkówiec mijałam stado żurawi (© anka88)

Pogoda była dziś idealna na rower, aż nie chciało się z niego schodzić, jednak wieczorem był kolejny obowiązek do spełnienia :)