Wycieczka przyrodnicza

Wtorek, 19 września 2017 · dodano: 19.09.2017 | Komentarze 4

Idealna pogoda na rower :). Lubię takie wycieczki podczas których mogę cieszyć się miłymi widokami. Trasę wymyślałam w trakcie jazdy i wyszła z tego niezła pętelka po Lesie Czerniejewskim, Pobiedziskach oraz PK Promno. W Promnie pomyliłam ścieżkę i o mało co nie wyjechałam na rykowisku. Kiedy usłyszałam donośny ryk jelenia spieprzałam jak szybko się dało. Rozpoczął się ich okres godowy, a jazda po lesie robi się ciekawa, a miejscami i stresująca :)). Na szczęście byk nie nadział mnie na rogi. Uff... :))

Żurawia rodzinka (© anka88)

O ile się nie mylę, to na pierwszym planie jest czapla biała, a na drugim czapla siwa (© anka88)

Dostojnik samotnik :) (© anka88)

Nefre
| 13:46 środa, 20 września 2017 | linkuj Pięknie....
| 19:53 wtorek, 19 września 2017 | linkuj Ależ polowanie!!! Po raz kolejny zazdroszczę takich fotek :)
19Piotras85
| 19:33 wtorek, 19 września 2017 | linkuj Aniu rykowisko to nie było, a raczej samiec nawołujący i zgłaszający gotowość do ten tego walki i bzykania :D