Pożegnanie lata

Piątek, 22 września 2017 · dodano: 22.09.2017 | Komentarze 3

Z samego rana łóżko było mi na tyle przyjemne, że nie chciałam się z nim zbyt szybko rozstawać. Kiedy już nadeszła ta wiekopomna chwila, to miałam ręce pełne roboty (pranie, sprzątanie i takie tam). Na szczęście moje poranne lenistwo nie przeszkodziło mi w odbyciu przejażdżki po okolicy i dzięki temu pożegnałam lato na rowerze.

Jutro mogę zacząć witać jesień, piękną polską złotą jesień. Bo na taką właśnie czekam :)

Zaczyna się okres szelestu liści :) (© anka88)

| 16:02 sobota, 23 września 2017 | linkuj Putin - jestem przekonana, że prania było tyle, co wykręconych km :))

Trollking - na szczęście nie było tak źle :).
| 15:04 sobota, 23 września 2017 | linkuj A ja jestem ciekaw jak to przywitanie jesieni. Domyślam się, że znów się pralka przydała :)
putin
| 06:49 sobota, 23 września 2017 | linkuj Szkoda, że BS nie ma kategorii "pranie" - nurtuje mnie, ile ciuchów wyprałaś, a tak się nie do wiem :D Tylko te kilometry i kilometry...