Ósemeczki :)

Niedziela, 24 września 2017 · dodano: 24.09.2017 | Komentarze 4

Zanim wygrzebałam się z porannych pieleszy zrobiło się południe... W planie miałam wybrać się do Łubowa prostą drogą asfaltową wzdłuż drogi S-5. Tak też uczyniłam. Starałam się poruszać tylko drogą asfaltową, ponieważ po wczorajszej kraksie nie miałam jak przyczepić tylnego błotnika do sztycy (bo urwał mi się zaczep). Jak się potem okazało błotniki w zupełności nie były mi potrzebne. Synoptycy pomylili się z pogodą i zamiast deszczu, w czasie jazdy przebijało się słoneczko. Elegansio! Kiedy już wracałam z Łubowa i byłam w Kostrzynie, wpadłam na pomysł, żeby wykręcić sobie ósemkę i pojechać do Swarzędza :). Akurat tak się złożyło, że Łubowo i Swarzędz, to dwa miasteczka graniczące ze stolicami powiatu gnieźnieńskiego oraz poznańskiego.

Most w Pierzyskach - niestety Katedry Gnieźnieńskiej prawie że nie było widać... (© anka88)

Za to ten most widać zawsze :). (© anka88)

Bliżej okolic Promna zaczyna się bardziej ukształtowany teren, no i oko cieszą jeziorka. Przejeżdżając przez Górę zawsze zatrzymuję się na punkcie widokowym nieopodal kapliczki :).

Jezioro Góra (© anka88)

Obszar Natura 2000 - Dolina Cybiny w miejscowości Glinka Duchowna (© anka88)

Dziś był ten dzień, kiedy nikt, ani nic, nie miało siły przebicia, żeby mnie ściągnąć z roweru :). Uwielbiam ten stan, a takiej jazdy bardzo mi brakowało.

Trasa wyglądała tak: Iwno - Wagowo - Wierzyce - Łubowo - Pierzyska - Chwałkówko - Wierzyce - Wagowo - Buszkówiec - Kostrzyn - Siekierki - Gowarzewo - Swarzędz - Łowęcin - Sarbinowo - Góra - Stara Górka - Glinka Szlachecka - Glinka Duchowna - Iwno.