Czerniejewo i szlak żółty

Sobota, 7 października 2017 · dodano: 07.10.2017 | Komentarze 7

Sobotnie południe wykorzystałam na jazdę po Lesie Czerniejewskim z odwiedzinami samej gminy. Pogoda była dzisiaj "w kratkę". Najpierw słońce, potem deszcz, a na koniec upierdliwy wiatr. Na szczęście większość mojej trasy odbyła się w lesie i nie odczułam dyskomfortu. Dopiero podczas jazdy w kierunku Wierzyc z nieba spadł większy deszcz i trzeba było szukać schronienia pod wiatą przystankową. Z powodu deszczu musiałam chować się dwa razy :). Potem było już w miarę przyjemnie. W Lesie Czerniejewskim odkryłam nowe ścieżki szlaku żółtego dojeżdżając m.in. do Rakowa, w którym jeszcze nie byłam.

W okolicy Wiktorowa udało mi się namierzyć czaple białą i dwa łabędzie (© anka88)

Najnowszy szyk mody - jesień 2017 :) (© anka88)

Misie opanowały Czerniejewo i zachęcają do zwiedzania :) (© anka88)

Trzeba czasami wytężyć wzrok, żeby je odnaleźć (© anka88)

W Lesie Czerniejewskim w większości poruszałam się szlakiem żółtym poznając tym samym nowe dukty - miejscami było sporo kałuż i błota... (© anka88)

Chata pod Lipami niedaleko miejscowości Rakowo (© anka88)

Zmienność pogody - raz słońce, raz deszcz (© anka88)

Pomimo zmiennej pogody mogłam nacieszyć się jazdą po lesie. Cóż... uroki jesieni :)

sebekfireman
| 15:05 wtorek, 10 października 2017 | linkuj Tak się zastanwiam ile faktycznie tych misiów jest w Czerniejewie. Jak narazie znalazłem 4.
| 19:42 niedziela, 8 października 2017 | linkuj Tomek - każde miasteczko ma swoich przedstawicieli :). Dziękuję :)

Panie Jurku - domyślam się, że Pan odwiedza to miejsce częściej niż ja.

Bobiko - jeśli zauważyłeś na drodze mój miętowy kubraczek to byłam ja :)

Joasiu - tak, tak... taki mamy klimat :/. Ale i tak można trochę pokręcić.

Marek - Las Czerniejewski zawsze mi się podobał, od dzieciństwa, aż do dziś...
Nefre
| 17:36 niedziela, 8 października 2017 | linkuj Fajne te misie.... pogoda w kratkę dopadła cały kraj.... deszcz, słońce i do tego wiatr..., cóż chyba taki mamy klimat
bobiko
| 13:20 niedziela, 8 października 2017 | linkuj a to Ty wczoraj byłaś w Czerniejewie? Minęlismy sie na trasie, skręciłaś w kierunku DINO a ja leciałem na Neklę (a więc biedronka)
jerzyp1956
| 18:47 sobota, 7 października 2017 | linkuj Pogoda w kratkę a dystans nawet spory...Rakowo znana mi miejscowość.
| 18:15 sobota, 7 października 2017 | linkuj Te misie jak wrocławskie krasnale lub zielonogórskie bachusiki... Fajne :)

Na ostatniej fotce asfalt jest tak dziwnie idealny, że wygląda jak rzeka :)

Gratuluję kolejnego wypadu - i to pewnie bez kaloszy :)