Po serwisie

Środa, 11 października 2017 · dodano: 11.10.2017 | Komentarze 5

Wczoraj Grzesiek przywiózł mojego Krossa, którego serwisował. Chociaż tak naprawdę nie wiem co robił, bo określił to słowami:

"Tym razem nastąpił dubel na suporcie wstecznym. Ale udało mi się sprzęgnąć impedancje na trapezie ampulowym i gotowe"...

Hmm... a potem mężczyźni dziwią się kobietom, że nie potrafimy ich zrozumieć... Mniejsza o to, ważne, że rower sprawuje się świetnie, nic nie stuka, nic nie puka, nie przerywa, nie przeskakuje (dobra, bo jeszcze wykraczę). Jeździ się na nim wprost elegansio!!! Grzegorz zna się na rzeczy. Oł yeah :)

micor
| 13:56 sobota, 14 października 2017 | linkuj Ee tam. Pewnie po prostu zamontował tam wychwyt kołkowy na sztywnym balansie i hula jak ta lala :D
| 19:40 czwartek, 12 października 2017 | linkuj Też bym w tym przypadku Grigora nie zrozumiał :P
| 10:06 czwartek, 12 października 2017 | linkuj putin - no właśnie... faceci :D

Mariusz - tak jest, kręcić ile się da :)
| 22:21 środa, 11 października 2017 | linkuj Serwis odfajkowany, to teraz nic tylko jeździć do wiosny :-)
putin
| 21:19 środa, 11 października 2017 | linkuj Jak można nie rozumieć facetów? To kobiety ciężko zrozumieć - mówią A, myślą B, czują C, a powinno być D :P