A niech go szlag...

Piątek, 13 października 2017 · dodano: 13.10.2017 | Komentarze 5

Tytuł tego wpisu dedykuję wiatrowi, który cały czas daje o sobie znać, no i dzisiaj również o nas nie zapomniał.. (wybaczcie, za dużo naczytałam się wpisów Trollkinga w temacie wiatru, no ale Tomek ma rację :) - przy okazji pozdrawiam kolegę). Skoro wiało tak, że łeb chciało urwać to schronienia poszukałam w lesie, a przy okazji ukoiłam swoje zszargane nerwy w kolorach jesieni. Uwielbiam taki klimat - las, słońce, jazda po liściach, prawdziwy relaks dla duszy i ciała :). A poniżej dwie migawki zrobione telefonem, bo co... bo oczywiście zabrałam aparat bez karty! I wyraziłam to słowami uznania zaraz po tym jak zauważyłam wyświetlany komunikat :/

Szlak nr 12 w Lesie Czerniejewskim (© anka88)

Głębia kolorów znajduje się w liściach :) (© anka88)

micor
| 13:51 sobota, 14 października 2017 | linkuj Jesień w lesie jest spoko ;)
| 18:48 piątek, 13 października 2017 | linkuj He, również pozdrawiam :) Natomiast jeśli przed czytaniem moich wypocin nie istniał dla Ciebie wiatr to serdecznie przepraszam :)

Ładna ta jesień na fotach!
| 18:23 piątek, 13 października 2017 | linkuj No i właśnie po to jest między innymi las właśnie Aniu :-)
Kot
| 17:13 piątek, 13 października 2017 | linkuj Ładnie :)