Praca + Dolina Cybiny + jeziora

Poniedziałek, 16 października 2017 · dodano: 16.10.2017 | Komentarze 6

Od rana w pracy zastanawiałam się nad trasą dzisiejszej przejażdżki (no wiem, w pracy powinno myśleć się o pracy, a nie o rowerze :p). Ale jak już skupiłam się nad rozmyślaniem to na żaden konkretny pomysł nie wpadłam. Po opuszczeniu progu firmy zaczęłam improwizować i nogi poniosły mnie najpierw do miejscowości Góra, a następnie do Jankowa - Młyn, gdzie znajduje się obszar Doliny Cybiny. Dalej udałam się do Biskupic i odbiłam w kierunku Kołaty, gdzie lasem przedostałam się nad Jezioro Wronczyńskie Duże. Z Wronczyna pojechałam do Złotniczek i Pobiedzisk, a stamtąd przez PK Promno dojechałam do Kociałkowej Górki. Wyszła ładna pętelka w promieniach słonecznych. Niestety dni już coraz krótsze, a jazda po ciemnym lesie wywołuje u mnie niepewność, dlatego też starałam się kręcić do samego zachodu słońca.

Obszar Doliny Cybiny w miejscowości Jankowo - Młyn (© anka88)

Piękno przyrody w jesiennych barwach (© anka88)

Jezioro Wronczyńskie Duże (© anka88)

Ulica barwna w Złotniczkach :) (© anka88)

Jezioro Jerzyńskie w Złotniczkach (© anka88)

Łabędzie w oparach nad Jeziorem Drążynek w PK Promno (© anka88)
Kategoria 40-TKI, PRACA

rolnik90
| 17:40 piątek, 20 października 2017 | linkuj Przyjemne jesienne foteczki;-) Ostatni raz nad Doliną Cybiny byłem rok temu, muszę czym prędzej zawitać w te ciekawe miejsce ;-)
| 22:29 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Świetne kolorki w tych Złotniczkach. Też dzisiaj delektowałem się kolorami jesieni. Ale i błockiem w lesie :D
putin
| 21:18 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Wrzuciłabyś jakieś bloki, nie ma żadnych obok Ciebie? :P
| 20:19 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Prawie jak z góra te dwie pierwsze fotki :)

Myślenie w pracy o pracy, zamiast o czymś przyjemnym (rower) - to dopiero byłoby niezdrowe :)
| 19:38 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Zdjęcia pierwsza klasa.