Praca + rundka po okolicy

Czwartek, 19 października 2017 · dodano: 19.10.2017 | Komentarze 4

Rano było ok. 8 stopni, co spowodowało zesztywnienie mojej szczęki (przynajmniej nie mogłam krzyczeć na nikogo w pracy :p). Podczas dojazdu do firmy musiałam zrzucić jedną warstwę, bo się zgrzałam. Po pracy warunki pogodowe gorsze jak w dniu wczorajszym, ponieważ słoneczko miało problem z przebiciem się. Mimo to odbyłam krótką przejażdżkę po okolicy, mi.n. przez Łowęcin, Siekierki i Kostrzyn. Suport od rana milczał, a po południu coś tam do mnie przemawiał... nie zrozumiałam o co mu chodziło :D
Kategoria PRACA, 30-TKI

| 19:48 piątek, 20 października 2017 | linkuj Podsumowując: on po ośmiu tysiakach krzyczy, że potrzebuje męskiej ręki :)
| 19:46 piątek, 20 października 2017 | linkuj Grzesiek - ta ósemka coś mnie ostatnio prześladuje...

Putin - kobiety by to określiły... nie rozumiem suportu podobnie jak facetów :D
putin
| 21:27 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Ja tam łatwiej rozumiem suporty, niż kobiety :D
| 17:39 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Pewnie składał Ci gratulacje z okazji przebicia 8 tysięcy kilometrów w tym roku! Ja dołączam się do niego - jestem z Ciebie dumny :-)