Dzień Marcina

Sobota, 11 listopada 2017 · dodano: 11.11.2017 | Komentarze 5

Był już orkan Ksawery, Grzegorz, więc teraz nadszedł czas na Marcina. Czasami sama się zastanawiam kto wymyśla nazwy tych zjawisk?! Jednak w związku z dzisiejszym świętem Marcin miał prawo do nas zawitać :). Pogoda zmienna była niczym kobieta, więc na początku świeciło słoneczko, potem na niebie pojawiły się ciemne chmury, popadało, zacinając na boki, wiało jakby chciało łeb urwać i znowu pojawiło się słoneczko :). Wykręciłam pętelkę wokół komina i przyznam szczerze, że po tych 20-tu km nie chcę już więcej bratać się z Marcinem....

W drodze do Buszkówca (© anka88)

Widok na obszar Doliny Cybiny (© anka88)

sebekfireman
| 19:34 niedziela, 12 listopada 2017 | linkuj Te nazwy orkanów biorą się chyba od tego kto obchodzi imieniny danego dnia.
| 16:34 niedziela, 12 listopada 2017 | linkuj Łatwo nie było, to fakt :). A co nas jeszcze będzie czekać w pogodzie to się okaże.
| 20:12 sobota, 11 listopada 2017 | linkuj Te polskie nazwy są inne od tych z innych krajów, ale czasem się nakładają, tak jak w przypadku Ksawerego. A że dziś pojeździłaś - chylę kasku, bo był hardkor :)
micor
| 20:08 sobota, 11 listopada 2017 | linkuj Czyli zaliczyłaś typowy przekrój jesiennej pogody :). Aż jestem ciekawy jakim imieniem nazwą kolejny orkan/ wicher/ burzę/ huragan czy tam inny wymysł natury