Okolica Pobiedzisk

Piątek, 5 stycznia 2018 · dodano: 05.01.2018 | Komentarze 3

Wczoraj żałowałam, że nie poszłam na rower, ponieważ pogoda była zdecydowanie lepsza jak dzisiaj. Rano za to otrzymałam miłą wiadomość z propozycją przejażdżki, którą już i tak miałam w myślach. Nie pozostało mi nic innego jak ubrać się i wyskoczyć na rundkę po okolicy Pobiedzisk. Poznałam nowe rewiry, które zafundowały mi błotną przeprawę. Ale to co, jaki mamy klimat, każdy widzi, a jeździć można wszędzie. Wyszła z tego fajna rundka m.in. przez miejscowości: Pobiedziska - Sroczyn - Berkowo - Głębokie... (w tych nazwach jest coś ciekawego) - Węglewo - Pobiedziska :).

Gdzieś w polu - niedaleko miejscowości Głębokie (© anka88)

19Piotras85
| 10:31 sobota, 6 stycznia 2018 | linkuj Sroczyn, Berkowo, Głębokie to miejscowości Gminy Kiszkowo. Dlatego można by napisać "okolice Kiszkowa" ;-)
| 05:42 sobota, 6 stycznia 2018 | linkuj Tak to już jest, albo zima na całego i polne drogi skute lodem, albo ciepła zima i błoto na polnych drogach...
| 19:15 piątek, 5 stycznia 2018 | linkuj Faktycznie, nazwa miejscowości wydaje się idealna :)