To tu, to tam... czyli jak wykorzystać czas wolny ;)

Sobota, 6 stycznia 2018 · dodano: 06.01.2018 | Komentarze 5

Piękną pogodę zafundowała nam zima, więc czas wolny można było wykorzystać podczas jazdy na rowerze. Wyjechałam koło południa ciesząc się ciepłymi promieniami słonecznymi. Drogą okrężną zajechałam do domu rodzinnego, po czym pomknęłam dalej... Szkoda było marnować tak fajnych warunków, więc odwiedziny zakończyłam krótkim "pa" i tyle było po mnie śladu ;). Cieszę się, że udało mi się pokonać pierwsze 60 km w Nowym Roku. Jak sobie dobrze przypominam, w zeszłym roku o tej porze było jakie -7 st. C. Trzeba jeździć i korzystać ile się da!

A to przejażdżka zapisana w obiektywie (anka88)

rolnik90
| 21:19 poniedziałek, 8 stycznia 2018 | linkuj Idealnie Wykorzystany Piękny Dzień :)
| 21:57 niedziela, 7 stycznia 2018 | linkuj Ja jestem zwolennikiem takich krajobrazów, jak były w ubiegłym roku, czyli mrozik i chociaż cienka warstewka śniegu. Od tego przecież jest zima :D
| 19:58 sobota, 6 stycznia 2018 | linkuj Prawdziwa emigrantka :) Fajny dystans, a warunki zaiste boskie :)
| 19:25 sobota, 6 stycznia 2018 | linkuj Krajobrazy iście nie wyglądają na zimowe...
JoannaZygmunta
| 17:04 sobota, 6 stycznia 2018 | linkuj Pięknie tu u nas w okolicy :)