Park Krajobrazowy Promno

Niedziela, 14 stycznia 2018 · dodano: 14.01.2018 | Komentarze 6

Te dwie godzinki dzisiejszej jazdy zapisały się w mojej pamięć pod hasłem: "cholera, nic nie czuję", a wszystko to za sprawą mroźnego wiatru, który boleśnie schłostał moje palce (zarówno kończyn dolnych, jak i górnych). Cudem przetrwałam, głównie dlatego że wybrałam wariant jazdy po PK Promno. Las ochronił mnie przed wiatrem, a ja już dawno powinnam była zakupić odpowiednie obuwie na zimę... Eh... Polak mądry po szkodzie.

| 16:43 poniedziałek, 15 stycznia 2018 | linkuj Dziękuję za rady :)
bobiko
| 15:35 poniedziałek, 15 stycznia 2018 | linkuj a ja w tym roku mam zimowe SPDki i skarpciochy z wełny merynosa - ot rowerowo nei wyglada ale pozwala na dlużsej trzymać ciepło w palcach :)
micor
| 20:42 niedziela, 14 stycznia 2018 | linkuj U mnie także dwie pary rękawic obowiązkowo i w dłonie jest idealnie, na dół narciarskie skarpety, zwykłe letnie buty SPD i neoprenowe ochraniacze. Dziś przy -4°C dało się wytrzymać 1,5 godziny. Po tym chwilę rozchodziłem żeby przywrócić krążenie i było w porządku ;)
| 18:41 niedziela, 14 stycznia 2018 | linkuj Rękawice mam porządne, ale buty zwykłe i przewiewnie. Muszę kiedyś zainwestować w jakiś zimowy zestaw. Aha, spd nie używam w ogóle.
JPbike
| 18:00 niedziela, 14 stycznia 2018 | linkuj Moje patenty na mroźne rowerowanie (można kopiować):
- kończyny górne to dwie pary rękawic (cieńsze i na to luźniejsze)
- kończyny dolne to zimowe spd-y (lub zwykłe trekkingi), ważne by mieć rozmiar większy i dwie pary skarpet
| 17:24 niedziela, 14 stycznia 2018 | linkuj Ja tam się ratowałem dziś trzema parami skarpet :)

A wiatr... nic nie mów. Paskudztwo! :)