Rundka przed pracą

Poniedziałek, 15 stycznia 2018 · dodano: 15.01.2018 | Komentarze 5

Od rana pięknie świeciło słoneczko, więc grzechem by było nie wybrać się na rower. Do pracy jechałam na godz. 14:00, więc ze spokojem mogłam wykręcić „standardzik” w mroźnych warunkach. Po wczorajszej jeździe moje palce troszkę ucierpiały. Dziś posłuchałam rad kolegów i założyłam na stopy 3 pary skarpetek, a na ręce dwie pary rękawiczek – było już zdecydowanie lepiej jak wczoraj, chociaż myślę, że po przejechaniu 30 km stopy znowu by ucierpiały, ale to sprawa obuwia przede wszystkim. Muszę pomyśleć nad ocieplaczami ochronnymi na buty… No i nad butami, bo te w których jeżdżę nie nadają się na takie warunki :/.

Kowalskie jak zwykle prezentuje się świetnie (nawet zimą) (© anka88)

Nefre
| 23:43 czwartek, 18 stycznia 2018 | linkuj Kup sobie skarpety narciarskie, a pod nie ubierz zwykłe, buty trekingowe zimowe i będzie dobrze, rękawiczki też x2, ostatnio fajnie kupiłam w Decathlon.
rolnik90
| 11:08 czwartek, 18 stycznia 2018 | linkuj Z racji tego, że też często jeżdżę przed pracą, szanuje takie mini tripy
| 22:22 poniedziałek, 15 stycznia 2018 | linkuj Prosty i skuteczny sposób na ciepłe stopy, to ocieplacze w saszetkach, które można kupić np. w Decathlonie. Do dwóch godzin dają radę :-) Aczkolwiek osobiście jeżdżę w zwykłych butach spd i ochraniaczach. Na ten sezon zainwestowałem w BBB ArcticDuty.
| 18:24 poniedziałek, 15 stycznia 2018 | linkuj Nawet wiem, w którym miejscu zrobiłaś to zdjęcie :)

Też nie mam specjalnego zimowego sprzętu na nogi, jakoś zawsze szkoda mi kasy. Faktycznie, skarpety w ilości "nielimitowane" dają radę :)