Kaszëbë: Władysławowo-Swarzewo-Jastrzębia Góra

Niedziela, 8 lipca 2018 · dodano: 10.07.2018 | Komentarze 8

W szóstym dniu pobytu na Kaszubach miała odbyć się skromna wycieczka, jednak właściciel pensjonatu, w którym nocowaliśmy, zaproponował nam zapoznanie się ze ścieżką rowerową na trasie linii kolejowej Swarzewo - Krokowa. Nogi bolały, jednak nigdy nie wiadomo kiedy nastąpi kolejna taka okazja i oczywiście wybraliśmy się w polecane miejsce. Ścieżka była naprawdę bardzo przyjemna i ciekawa krajobrazowo zatem nie żałowaliśmy. Gorzej natomiast było w drodze powrotnej kiedy okazało się, że do domu mamy jakieś 40 km... Mimo to trasę pokonaliśmy z uśmiechami na twarzy i w ten sposób zakończyliśmy swój pobyt na Kaszubach.

Co tu dużo pisać.. To były udane wakacje pod każdym względem. Pogoda dopisywała, atrakcji było co niemiara, towarzystwo bardzo miłe, wspomnienia pozostaną na długo w naszej pamięci. Kaszuby tak naprawdę są niedoceniane, a przecież to taka piękna kraina, którą polecam zwiedzić każdemu.

Więcej zdjęć możecie obejrzeć u Grześka. Kliknij tutaj.

Ścieżka rowerowa na trasie linii kolejowej jest godna polecenia (© anka88)

Mały ruch, dookoła wiatraki, przyjemne widoki (© anka88)

I ładne kwiatki (© anka88)

"Gwiazda Północy" w Jastrzębiej Górze. Najdalej wysunięty punkt na północy (© anka88)

Latarnia morska w Rozewiu (© anka88)

sebekfireman
| 11:49 środa, 18 lipca 2018 | linkuj Zrobiliście sobie świetne rowerowe wakacje :) Przyjemnie się oglądało i czytało wasze wycieczki po Kaszubach :) Zabrakło jeszcze jednego dnia na wycieczkę brzegiem Zatoki Puckiej do Gdyni przez Puck i Rewę - trasa obfituje w świetne i ciekawe widoki :)
| 16:16 piątek, 13 lipca 2018 | linkuj Ta trasa jest Zajebiaszcza :P
Nefre
| 14:22 środa, 11 lipca 2018 | linkuj Ślicznie pokazujecie tereny po których jeździliśmy na początku naszej przygody rowerowej
| 22:50 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Ścieżką jechałem i też mi się podobała, zwłaszcza te przystanki na niej :D
| 20:31 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Tak, pamiętam swój zachwyt nad tą ścieżką (http://trollking.bikestats.pl/1497788,Rowerem-do-Krokowej-czyli-wielka-cywilizacja-na-malym-zadupiu.html)... :)

Super relacje! Brawo! :)
panther
| 19:23 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Jak dla mnie to troszeczkę płasko, lasów też znacznie mniej.
Trochę sytuację ratuje bliskość morza i zatoki.
Mimo wszystko Kaszuby Środkowe, zwane też jeziorowymi nie mają sobie równych :-)
Pozdrawiam serdecznie
| 18:43 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Słynna latarnia morska :)
To właśnie przy latarni morskiej w Rozewiu odbywa się start i meta Maratonu Rowerowego Dookoła Polski.