Sobotni relaks

Sobota, 4 sierpnia 2018 · dodano: 04.08.2018 | Komentarze 5

A w sobotę udaliśmy się do Wierzonki, żeby odwiedzić brata Grześka i spędzić z nim czas na rowerze. Pojechaliśmy na Florydę - jezioro miejskie w Okońcu i tam miło spędziliśmy czas zażywając letniej kąpieli. Podczas panujących upałów kąpiel w wodzie przynosi ukojenie. Zdjęć niestety nie wstawię, bo nawet nie chciało mi się zatrzymywać żeby wyciągnąć aparat z plecaka :). Ale znając Grześka, to na pewno czymś Was uraczy.

| 18:10 poniedziałek, 6 sierpnia 2018 | linkuj Nie pamiętam kiedy pluskałem się w jeziorze a mam takie duże pod nosem
| 11:36 poniedziałek, 6 sierpnia 2018 | linkuj W takie upały, kąpiel w jeziorze wręcz wskazana :-P
| 04:32 niedziela, 5 sierpnia 2018 | linkuj O, relaks na Florydzie!
| 20:09 sobota, 4 sierpnia 2018 | linkuj Fakt, musisz się poprawić w temacie fotek, ale za to dystans już całkiem sympatyczny jak na ten ukrop :)
panther
| 19:53 sobota, 4 sierpnia 2018 | linkuj No lenistwo Ciebie dopadło...
Żadnego zdjęcia?
Nawet ja zatrzymuję się na chwilkę i telefonem zrobię.