Eko plaża

Poniedziałek, 6 sierpnia 2018 · dodano: 06.08.2018 | Komentarze 5

Po pracy dostałam telefon od Grześka z propozycją spotkania się nad jeziorem. Początkowo miało to być w Lednogórze, jednak ostatecznie stanęło na Eko plaży w Stęszewku. Wyruszyłam więc z domu i dojechałam na miejsce. Przyjemnie się dziś kręciło, ale niestety upał jutro powróci...

Aaa, no i dzisiaj będą zdjęcia :)

Mój ulubiony odcinek Krześlice - Wronczyn (© anka88)

Eko plaża w Stęszewku (© anka88)

Grzesiek czuje się w wodzie jak ryba. Mi niestety pływanie tak dobrze nie idzie :/ (© anka88)

Powrót do domu w blasku zachodzącego słońca (© anka88)

| 20:31 wtorek, 7 sierpnia 2018 | linkuj SZKODA :P
| 10:04 wtorek, 7 sierpnia 2018 | linkuj Jarek - to jest komin kotłowni szkolnej. Ale widok z niego byłby mało spektakularny.
| 04:10 wtorek, 7 sierpnia 2018 | linkuj Mnie się podoba fotografia pierwsza, z falującą drogą wśród drzew i ostatnia, wyglądająca jak obraz :)
| 21:38 poniedziałek, 6 sierpnia 2018 | linkuj 2 fota zajebista a na ostatniej da się wejść na ten ala komin?
| 21:28 poniedziałek, 6 sierpnia 2018 | linkuj O, zdjęcia :) To drugie naprawdę świadczy, że jest tam EKO :)