Brzostek

Środa, 8 sierpnia 2018 · dodano: 08.08.2018 | Komentarze 4

Powrót z pracy, zarzucenie na siebie rowerowych ciuszków i w drogę nad jezioro. Pomysłem na dzisiaj było Jezioro Brzostek w PK Promno. Kiedyś jeździłam nad to jezioro i czystość wody była w miarę umiarkowana, teraz troszkę się rozczarowałam, bo niestety szału nie było. Mimo to troszkę się popluskaliśmy, po czym objechaliśmy jeszcze wspólnie okolice Pobiedzisk. Niby zrobiłam tylko 20 km, ale zmęczenie czułam spore, czego zasługą jest na pewno upał.

Jezioro Brzostek i pływający ludzie (w tym Grzesiek) (© anka88)

A tutaj nawet kurz potrafi ładnie komponować się z promieniami słonecznymi (© anka88)

| 04:20 czwartek, 9 sierpnia 2018 | linkuj Nastrojowa fotka drogi :)
| 21:14 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj To drugie zdjęcie idealnie oddaje dzisiejszy dzień. Tylko ładniej, niż w rzeczywistości. A na pewno mniej upalnie :)
montana21
| 21:07 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj Za dużo tych jezior tam jest, trzeba kilka do mnie przenieść :)
| 20:54 środa, 8 sierpnia 2018 | linkuj W tym kurzu oddychać się nie dało, ale wygląda ciekawie.