Dookoła Zalewu Kowalskiego

Sobota, 11 sierpnia 2018 · dodano: 11.08.2018 | Komentarze 6

W ciągu dnia na rower najlepiej było wybrać się albo z samego albo pod wieczór, ponieważ po południu sprawdziły się zapowiedzi synoptyków i wreszcie trochę popadało. My czas na przejażdżkę znaleźliśmy pod wieczór i przyznam szczerze, że doskonałym pomysłem Grześka była wycieczka dookoła Zalewu Kowalskiego. Jazda w temp. 20 st. wreszcie przyniosła przyjemność, którą dodatkowo spotęgowały fajne widoki.

Kilka zdjęć z dzisiaj:

W okolicy wsi Karłowice zażyliśmy jazdy polnej (© anka88)

A potem było już tylko jezioro... (© anka88)

Jezioro Kowalskie z każdej strony prezentuje się świetnie (© anka88)

Spora tafla wody (© anka88)

A na koniec zachód słońca nad Kowalskim (© anka88)

micor
| 18:41 poniedziałek, 13 sierpnia 2018 | linkuj Spoko wycieczka. Tamten piaszczysty cypelek znam- z niego to jest super widoczek ;)
sky1967
| 15:45 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Fajnie tam macie :).
montana21
| 08:16 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Karłowice to koło mnie :) Tylko nie ma tu takich jezior.
| 04:23 niedziela, 12 sierpnia 2018 | linkuj Znakomite miejsca na rowerowanie :)
| 20:56 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Kowalskie znam tylko od strony Jerzykowa. A i tak stwierdzam, że jest świetne :)