Nocny trip na "5-tkę"

Wtorek, 14 sierpnia 2018 · dodano: 15.08.2018 | Komentarze 5

Już dawno nie jeździliśmy po zmroku, więc postanowiliśmy to nadrobić. Umówiliśmy się z ojcem Grześka na nocny trip, który udał nam się w 100%. Największe wrażenie zrobiła na mnie jazda po lesie, dreszczyk emocji był, jednak nic nam nie przebiegło przez drogę. Potem były już tylko asfalty, którymi jechało się fajnie, do czasu aż nie pojawiły się samochody, ale i tak było znośnie. Zrobiliśmy kółeczko jadąc m.in. przez Biskupice, Paczkowo, Siekierki, Gowarzewo, Swarzędz, wracając przez Sarbinowo i Górę.

Jazda nocą ma swój urok, adrenalina wzrasta :).

Godz. 21:00 jedziemy w kierunku Wronczyna na spotkanie z p. Krzysztofem (© anka88)

Po północy wracamy do domu... (© anka88)

| 19:45 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj Dużo piątek, w tym ta z przodu - oj tak, bardzo ładny rowerowy wynik :)

Ja wieczorem nie jeżdżę, żeby Żona się nie martwiła, ale doceniam, doceniam... :)
JPbike
| 17:35 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj Potwierdze że nocne jazdy są fajne, jesienią można zrobić np. popołudniowo-nocną stówkę :)
panther
| 17:22 środa, 15 sierpnia 2018 | linkuj Rzeczywiście tych piątek wykręciłaś...więcej niż uczeń w ciągu tygodnia ;-)
Pozdrawiam serdecznie :-)
| 15:09 środa, 15 sierpnia 2018 | linkuj Idealny czas by odpocząć od skwaru :):):):)
| 14:48 środa, 15 sierpnia 2018 | linkuj Super!