Pogoń za wiewiórką i nie tylko :)

Środa, 15 sierpnia 2018 · dodano: 16.08.2018 | Komentarze 3

Nie ma to jak złośliwość rzeczy martwych... Znowu nie włożyłam do aparatu karty pamięci i podczas chęci zrobienia pierwszego zdjęcia wyskoczył znienawidzony przeze mnie komunikat: "brak karty pamięciowej". Wrrr... A szkoda, bo uciekała dziś przede mną śliczna wiewióreczka, która zwiała na drzewo i bawiła się ze mną w chowanego. W ostatniej chwili udało mi się ją złapać i pstryknąć choć jedno wyraźne zdjęcie z telefonu.

Podczas dalszej jazdy mijałam się z młodym chłopakiem, którego postanowiłam troszkę poddenerwować. W kolejności, najpierw on, potem ja, potem znowu on, aż wreszcie przed samymi Pobiedziskami dorwałam go i pokazałam mu, że nie poddaje się tak łatwo. Wygrana była moja i co najważniejsze kolega nie był zły. Na koniec obdarował mnie miłym uśmiechem.

Droga do Wronczynka (© anka88)

Wiewióreczka bawiąca się w chowanego (© anka88)

| 21:16 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj hehehe Dobra Wygrana, mnie też się zdarza że zapomnę wsadzić kartę , dobrze że czasem urządzenia mają wbudowaną pamięć na kilka zdjęć.
Dobrze jest mieć przy sobie coś takiego jak Samsung Galaxy S4 Zoom :D:D:D:D
| 20:28 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj O, jak widzę dzięki temu wypadowi wzrosła średnia jazdy, a i pewnie średnia wyciągania telefonu z kieszonki :)
| 17:23 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj Wygrałaś dwie różne pogonie :)